måndag 9 november 2009

Vinnare!

Nu på förmiddagen har jag suttit och gjort lotter åt alla er som deltog i tävlingen om raw hampaprotein. Ska det vara, så ska det vara ordentligt! Lotterna har dragits, och nu är det dags att ta fram fanfaren och basunera ut alla lyckliga vinnare:

Grattis Emmy, Sofie, Karin, Annikan, Joanna, Anna H, Mela, Anonym H, Anonym B, Wyrja, Kajja och Ida-Maria - ni vann produktprover på hampaprotein från Reidarssons! Priserna kommer på posten.

Grattis Carina, Jumper, Cecilia, Charis, H C Barregren, Micke, Livskompott, Aleekz, Hedy, Floppis, Henrik och Emeli - ni vann också produktprover, men vill ni ha dem måste ni omedelbums maila er postadress till rawbloggen@gmail.com så att ni kan få era priser. Jag ger er ett dygn! :-)

(Ingmarie och Marathonmia, maila era postadresser till rawbloggen@gmail.com omedelbums så ni kan få era priser.)

Tack alla som deltog i tävlingen med massor av supertips och smarriga recept. Tack också Reidarssons för de fina priserna!

Och psst... det blir givetvis en ny tävling denna vecka... stay tuned....

14 kommentarer:

Mela sa...

Yay - vad kul! Supertack. Här ska testas!

Karin sa...

Yippi vad kul :D
Skall bli så spännande att testa!

Anonym sa...

:D Roligt! Tack Fredrika och tack Reidarssons!

/Anna H

jumper sa...

Yippie !!

Cecilia sa...

Tack, tack, vad spännande! Adressen är skickad!

Micke sa...

Yey, testa bars.

Ingmarie sa...

Yihaaa! Gud vad roligt! Tack, tack, tack! Dessutom är jag UNIVERSUMS största vanilj fan.:-) Använder det i allt! Te, mat, shampo, hudlotion, tvål o.s.v. Underbart! (Jag har mailat adressen innan men gör det en gång till..)

Ida-Maria sa...

Vad roligt!! Tack :)

Maria sa...

vet nån om man kan köpa det hampaprotein i Linköping nånstans, eller är det beställa som gäller?

Jonjon sa...

plötsligt händer det! Tack!

Carina sa...

JÄttekul!!! Ska testa minsann. Kul att testa något nytt, och adress är skickad.

H sa...

Fattar nada. Är det mig du menar? Jag skrev en kommentar om att röka cigaretter, var det rått nog?

gullfot sa...

Grattis alla än en gång! Jag har skickat adresserna till Reidarssons, så priserna kommer med posten.

Maria, jag vet faktiskt inte, i Stockholm vet jag också bara två affärer (Goodstore och Klippet Fridhemsplan) men det är billigare att beställa. Jag undrar förresten om inte Reidarssons finns just i Linköping, kolla deras hemsida vetja!

H - ?? nu är det jag som inte fattar!

H C Barregren sa...

Var jag för sen med att skicka in min adress för jag har inte fått något paket. Det var inte mitt fel att jag var sen. Jag var på mässa!

P.S. Hälsa marie att Yogacenter i Jönköping har de godaste hampafröna :-)